Je publiek beter bereiken: emotie

14 juli 2009
Categorieën: Je publiek beter bereiken
Geen reacties »

Niemand, werkelijk niemand, houdt het lang vol om te luisteren naar een verhaal of gesprek dat gespeend is van enige emotie.

Pas als je publiek mee kan voelen met wat ze horen, zal het open staan voor je argumenten of deel nemen aan de discussie. Laat merken dat je hun emoties kent en begrijpt, maar vooral: durf je eigen emoties te laten zien! Deel je twijfels, je blijdschap, je angsten, je overtuigingen.

Jouw enthousiasme en beleving zullen aanstekelijk werken op de aanwezigen.

Stem of voeg toe aanUitleg over het gebruik van deze icons :  Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Digg Stumble it! Voeg dit artikel toe aan Del.icio.us Voeg toe aan je Google bladwijzers Abonneer je op de RSS-feed van deze site Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

Mijn reactie